skillan

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

tänker kanske se NEVER SAY NEVER med Lovisa fisa

Av Hanna Göransson - 10 april 2012 11:31

tja tja hänger lite med lovisa.

ehm.. som ni har märkt så har jag inte bloggat på länge ni kanske undrar varför men det e så att jag inte har orkat pluss så har jag inte haft så mycket tid att blogga. men men  åt påsk mat hemma hoss min farmor i fredas och det va gott    nam nam ehm tänkte KANSKE kolla på Justin Biebers film NEVER SAY NEVER oc den filmen handlar typ om hans liv och hans uppväxt i canada och typ hur han vart känd och hur det känns att vara känd och typ ställe han har varit på och hans mamma och typ sånt tror jag, jag har bara sätt trailen och den e bra så jag tror att filmen också kommer att vara bra. jag har hört att många tycker att den e väldigt bra men jag kanske tänkte ta reda på det, eller jag tror nog inte att jag ska kolla på den har en ju INTE på film    och jag tycker det e jobbigt att kolla på film på datorn pluss så tror jag inte att coop har den att hyra ut. men men får väll se den nån annan gång hoppas jag verkligen. men annars har jag och Lovisa typ inge att gör så om nån vill vara me så e det bara att ringa och äga jag kan vara med. men kommentera gärna vad du tycker om ilmen om du har sätt trailen eller hela filmen

 
 
Ingen bild

Alice

10 april 2012 11:58

jag tycker den filmen är super bra du måste bara se den. jag började gråta lite under filmen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Göransson - 11 januari 2014 11:30

Av Hanna Göransson - 11 januari 2014 11:27


Av Hanna Göransson - 14 augusti 2013 16:45


Jag gissar att ni inte fattar vad det betyder fem=ha. Ett=nung två=sang tre=sam fyra=si fem=ha. 555+=hahaha+=LOL ...

Av Hanna Göransson - 12 augusti 2013 16:25


Idag har jag varit ledig eftersom att det har varit mors dag ...

Presentation


TJOOO
My name is Hanna och jag älskar att göra min grej, följ mig och mitt liv här på bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

är min blogg bra?
 ja as bra
 nja sådär
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards