skillan

Alla inlägg under mars 2012

Av Hanna Göransson - 30 mars 2012 16:10

Tja tja i da så ska jag sova över i bygde gården me klassen (roligt).Men men som ni har märkt så gör ja inlägg när ja har lust alltså kanske inte så jätte ofta men ska försöka lite oftare

Av Hanna Göransson - 25 mars 2012 21:27

Tja tja i dag så har jag varit me Lovisa (min bästis) har varit as rolig längtar tills nästa gång. men men nästa gång e nästa gång så ja kan berätta va vi har gjort i dag, jo vi har hoppat studdsmatta typ hela den ungefär 8tim

Av Hanna Göransson - 22 mars 2012 17:01

Ja värmen e på väg. det var as skönt i dag ute hadde på mig kort byxer eller inte kort kort men sådär, men men har väldid dålig uppdatering, men det e för att att jag har inget att skriva eller ja jag kommer inte på nåt att skriva,Men efter skolan så köpte jag en korny big (as gott) me Simon, Adam , o lite Erik, Gustav

Av Hanna Göransson - 20 mars 2012 20:32

En sak jag värkligen vill ha på mig nu e en hamster/giraff kiguom ni undrar vad en kigu är så e det en super skön djur liknande sak gjord av flis ungefär som en one pice fast bättre o så kommer den från japan <3 <3 <3 det finns bara i en storlek så ni behöver inte fibbla med det men om ni vill veta mer om KIGURUMI så e det bara att gå inn på kigu.se

Av Hanna Göransson - 20 mars 2012 07:12

Sorry har haft dåligt med uppdateringar. Men men det får ni stå ut me

Av Hanna Göransson - 18 mars 2012 21:24

1. en kigurumi2. kläder3. coola smycken coola4. vet inte har inte så mycket jag ka komma på...

Av Hanna Göransson - 16 mars 2012 16:33

Jippi i dag e det fredas mys o i morrn e det lördag.Jag sitter just nu o kollar på tv, har typ inget att gjöra, men men, i dag har jag varit har jag varit i skolan o sen gick jag till coop med Max, Jacob, Simon o där hängde vi lite o sen komm deras buss o då sprang dom till buss håll platsen o jag gjick ham, o nu så sitter jag här frammför smartfonen (mobilen).

Av Hanna Göransson - 15 mars 2012 17:29

Tja tja. öhm man vet ju aldrig hur man kan börja ett inlägg, men men i dag spelade JAG, Tilda, pontus, jacob, max,cassie,gustav F, gustav B, elias och simon fotboll på rasten o mitt lag vann stort.Men annars har dan varit rätt så tråkigt.Men i morron blir det fredas mys (jippi), o sen blir det helg (jha jha jha)

Presentation


TJOOO
My name is Hanna och jag älskar att göra min grej, följ mig och mitt liv här på bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

är min blogg bra?
 ja as bra
 nja sådär
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards