skillan

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Hanna Göransson - 14 april 2012 11:31

- Jag är 156 cm lång-jag har blivit kär i en av Justins Biebers låtar-jag fyller år den fjärde juni-jag har blivit försjust i kigurumi-jag älskar att sjunga -jag är medlem på över tio internett sidor (ensam)-jag ska fylla tolv -jag har en bästis som heter Lovisa-jag gillar faktist att shoppa-jag gillar tacos-jag e oftast inne på nätet på mobilen-jag älskar musik-jag är halv thailänsk-jag älskar att bada, specielt i thai-jag kan prata fyra språk flytande-förut så var jag bässat av tuggumi-jag gillar att göra smilysar :-P -jag e inte rädd att bära en kigu i skolan för om jag fick en skulle jag ha den i skolan B-)-jag älskar skara sommarland, men jag vet inte om jag faktist vill åka dit igen-jag älskar min familj-jag vill igentligen inte flytta från sverige :'(-jag är en tjej som gillar att göra tummen upp. (y)

Presentation


TJOOO
My name is Hanna och jag älskar att göra min grej, följ mig och mitt liv här på bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

är min blogg bra?
 ja as bra
 nja sådär
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards