skillan

Alla inlägg under februari 2012

Av Hanna Göransson - 29 februari 2012 07:09

Usch e uppe o springer runt vet inte värför ja gör det men ja bara göroch sammtidigt som ja gör det e ja dö trött men ja ville bara skriva det för jo ja kommer inte på nåt mer så go morgon

Av Hanna Göransson - 28 februari 2012 11:32

Jej ja hittade dom.Yes hittade dom under min fotölj, värför letade ja inte där tidigare. men dumma ja som la dom under min fotölj värfor la jag dom där???

Av Hanna Göransson - 28 februari 2012 11:32

Jej ja hittade dom.Yes hittade dom under min fotölj, värför letade ja inte där tidigare. men dumma ja som la dom under min fotölj värfor la jag dom där???

Av Hanna Göransson - 28 februari 2012 10:11

vart e min skridsor ja har typ letat överallt o kan inte hitta dom   

men ja måste leta mer. och om hittar dom så medelar ja er direkt.

men allvarligt hoppas ja hittar dom ja behöver ju dom i morrn    

Av Hanna Göransson - 28 februari 2012 07:51

Go morron era sömn tutor.I da så vet ja inte va ja ska göra men ja ska i alla fall göra nåt kanska chilla o juste ja måste ju packa väskan eftersom ja ska till dalarna i morrn.Så i morrn ska ja gå upp typ vid den här tiden o sen åka till stockholm me min farmor o i stockholm ska vi hämta upp min kusin cliff o sen åka vidare till dalarna

Av Hanna Göransson - 28 februari 2012 07:51

Go morron era sömn tutor.I da så vet ja inte va ja ska göra men ja ska i alla fall göra nåt kanska chilla o juste ja måste ju packa väskan eftersom ja ska till dalarna i morrn.Så i morrn ska ja gå upp typ vid den här tiden o sen åka till stockholm me min farmor o i stockholm ska vi hämta upp min kusin cliff o sen åka vidare till dalarna

yes

Av Hanna Göransson - 27 februari 2012 23:45

Många har nog märkt att det e sport lov o på sport lovet har man väl typ alltid kul så ja ville bara berätta att ja ska ha kul.Jo ja ska till dalarna me min kusin cliff o min farmor nilla. men nu e klockan kvart i tolv så ja ska nog stänga av min teve nu så ja skriver nog så här go natt Erik, Tilda, Agnesss

Av Hanna Göransson - 27 februari 2012 15:37

I min skola finns det inga populära eller nåra nördar eller det e i alla fall det ja har förståt.Men ja vet va ja tycker, jo ja tycker att femmorna e bäst eller kanske inte alla femmorna men typ alla i 5A o dom i 5A heter Hanna (jag),Tilda,Agnes,Linnèa,Elida,Moa och dom tre killarna heter ERIK, SIMON, GUSTAV

Presentation


TJOOO
My name is Hanna och jag älskar att göra min grej, följ mig och mitt liv här på bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

är min blogg bra?
 ja as bra
 nja sådär
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards