skillan

Alla inlägg under juni 2012

Av Hanna Göransson - 26 juni 2012 19:40

tja tja, sitter här med visan  , och vi gör typ nothing just nu... men men som det ser ut just nu så ska jag sleep over hoss henne just nu, vilket som e awesome. typ . ehm.. ja jagvet typ inte vad jag ska skriva så jag ska nogg logga in på spype nu och fortsätta spela fotboll med visan och co, så bye bye    


Av Hanna Göransson - 18 juni 2012 17:35

Ehmm... tja tja just nu har jag inget att göra så jag bloggar lite från mobben, jag har typ no life, men men, i morrn så vill jag skit gärna bada så om det e nån som vill hänga på så e det bara att messa eller skriva till mig på chatten (dom jag känner tack), men i dag så har jag typ inte gjort nånting med mitt liv, har typ bara varrt hemma och chillat, och så har ju jag skälvklar varit inne på skype och chattat runt lite bland polarna, men jag ska nog dra mig till köket (ska snart äta) så jag måste väll säga bye bye

Presentation


TJOOO
My name is Hanna och jag älskar att göra min grej, följ mig och mitt liv här på bloggen

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

är min blogg bra?
 ja as bra
 nja sådär
 dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards